Två nya smycken med plexi-hjärtan

Jag har hittat lite nya sidor att beställa smyckesdelar från..
En av dem hittade jag MYCKET på..varav bl.a. dessa fina plexi-hjärtan..som jag ville testa på lite..det är så bra när man kan köpa styckevis istället för o måste köpa 20 av varje..ifall man bara vill testa på..
Gillar resultatet..
 
    SÅLD
Det är samma smycke..men hade svårt o få med den fina klarröda färgen OCH texten på det transparenta hjärtat..därav två bilder på olika underlag..
Det stora hjärtat är ca 5cm och har texten "Fånga dagen".
Halsbandet består av en smal(ca 2mm) försilvrad kedja som avslutas med ett tunnt löv.
Halsbandet är gjort som "kort" modell. Maxlängd är väl ca 42cm.
Nickelfritt.
12€
 
  
Här också problem med o få ett bra kort..
På den första ser man den ljuvliga lila färgen...ca 5cm stort plexi-hjärta.
På andra bilden ser man bättre det lilla försilvrade hjärtat med vingar och några rosa små stenar.
Halsbandet är gjort med en jättefin försilvrad kedja (4-5mm) som är ca 50cm lång och man kan fästa låset precis var som helst..
Nickelfritt.
12€

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tur att jag fyller år snart ;)

Svar: Taskigt att du fått present av oss redan va?!!
emspyssel.blogg.se

2013-01-19 @ 08:47:38
Postat av: Svärmor

Attans , att du kom ihåg ;)

Svar: Men du kan få familjerabatt ;)
emspyssel.blogg.se

2013-01-20 @ 12:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0