Uppföljning av buzzador-kampanjen

Nu har vi fått hem paketet från Buzzador med Möllers Omega-3 fiskar och ätit dem ett par dagar.


Lukten som man känner i asken är ju inte så tilltalande..för det luktar faktiskt fiskleverolja..
Sen när jag tar fram en "tablett" så är den ganska oljig/glansig på ytan.
När man väl sätter den i munnen så är det nästan som att äta en godisgeléfisk från vilken godisblandning som helst..bara det att den går lättare sönder..den är inte lika seg som en godis.
Men det smakar frukt! Om man riktigt riktigt noga känner efter kanske man kan känna lite av fiskleveroljasmaken i slutet..men jag tycker jag märkte mer av det de första gångerna än vad jag gör nu.

Barnen gillar dessa jättemycket och är superglada varje gång de får en! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0