Buzzador som man e...

Just nu har jag två kampanjer som jag är med i...
Först Kultapiste(Guldbrev) där man får skicka in sitt guld för att få pengar in på kontot..
Dock insåg jag att jag inte har ngt att skicka in..men är det ngn som har och vill skicka in..?
Då är det läge NU att skicka..man får 1€/gram extra för sitt guld om man går via denna länk..
 
http://www.kultapiste.fi/myy_kultaa/?cmpe=buzzador&utm_campaign=buzzador&utm_source=buzzador&utm_medium=email&utm_content=buzzadoremail
 
Sedan är jag också med i kampanjen för Airwick doftpinnar.
Är det någon av mina vänner som vill prova på så säg gärna till!Har kvar ännu!
Man får en förpackning (den vita på bilden) som har doft av rentvätt och syrén.HELT GRATIS!
Det man måste göra är att gå in på datorn och fylla in en kod!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0