Nya tårtor..

Först en beställning tills idag på 2st smörgåstårtor.
Jag kom fram till när jag hade fyllt dem att jag gjorde dem alldeles för stora..men det blev nu bonus för de som beställde denna gång..
Tyvärr glömde jag o ta kort innan jag plastat in dom..var så fint inplastade att jag inte ville öpnna dem igen..så nu får ni se inplastad version..

Klicka på bilderna som vanligt för att se dem i större format.

Den ena är fylls med skinkröra,ägg och skagenröra.



Och den andra är fylld med skinkröra och ägg.



Sen hade jag kvar lite röra..så jag slängde ihop en minismörgåstårta åt oss själva..den åt vi idag vid middagen..MUMS!



______________________________________________________________________________________

Imorgon förmiddag hämtas dessa två tårtor..kattema var önskat åt en liten tjej som fyller 1 år..

     

De är båda vanlig tårtbotten fylld med chokladkräm och hallonmousse. Dekorationerna i marsipan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0