Tårtor och tårtor...

Lite beställningar igen..

På söndag firade vi svärmor med en överraskningsfika när de kom hem från södern..
Då åt vi smörgåstårta...glömde dock att ta bild så det blir bara bild på ett hörn av den :p



__________________________________________________________________________

Sen beställde svärmor en tårta som hon skulle ha med till jobbet..som skulle vara mjölkfri..
Den glömde jag också att ta kort på...men vet att svärmor gjorde det..så bara jag får kortet från henne så lägger jag in det..

Det blev iaf en tårta som fylldes med jordgubbsmousse och citronkräm,spacklad med "grädde" och täckt med marsipan..
Till detta använde jag mig alltså enbart av mjölkfria produkter..

Och omtyckt var den förstod jag.. :)

Nu är bilderna här..dock blev de väldigt ljusa o väldigt mörka..men man får försöka se en helhet :)

   
____________________________________________________________________________

En beställning till en gammal arbetskompis..hennes dotter fyller 18 år..

Ena tårtan med sockerkaksbotten,maräng och hallonmousse..rätt enkelt i utseendet..

 

Och sedan den andra skulle vara en princesstårta som skulle se ut som ett paket..

   

Så nu håller vi tummarna för att de också är omtyckta :)

________________________________________________________________________

Nästa helg har jag iaf en beställning på smörgåstårta som väntar.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0