Scrappade pringlesburkar!

   

Denna burk gjorde jag till min systerdotter..andra systerdottern o systersonen fick i samband med deras födelsedagar..
Hon önskade en i lila..gjorde två liknande men i lite olika toner så fick hon välja vilken hon tyckte passade bäst innan jag  slutförde och fixade locket =)
Den andra kommer ni att se nedanför.. =)

______________________________________________________________________

Som sagt så kommer jag imorgon att befinna mig på Jan Karlsgården i Sund och sälja imorgon..
Dessa har jag tänkt att man köper som gå-bort present..med glöggflaska inuti..man kan köpa antingen med glöggflaska eller utan..man kanske hittar ngt annat som man hellre sätter i o ger bort..?! En liten vinflaska,dessertvin..burkar med ngt hemlagat gott i..ja..vad man nu hittar på.. =)

Vanliga pringlesburkarna är för låga för att ha på locket när man har flaskan inuti som ni ser på bilderna nedanför..men sen hade jag några partysize-burkar och dom passar precis med locket på..så på dem har jag dekorerat även locket..på de andra följer locket med men odekorerat..

   

   

   

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0