Om ni vill beställa ngt eller köpa ngt av det som redan finns på bloggen..

Jag bor på Åland tillsammans med min familj.
När man är hemma med barn är inkomsterna inte så stora!
Ni som been there, done that vet ju hur det är! :-)

Jag älskar att hålla på och pyssla med olika grejer så mycket tiden tillåter...så varför inte slå två flugor i en smäll och tjäna lite extra pengar samtidigt?!
Har varit på många marknader o.dyl. och sålt mina hantverk.

Jag gillar även att göra tårtor.
Gräddtårtor, smörgåstårtor, princesstårtor, marängtårtor m.m. You name it I'll do it!
Även annan bakning och matlagning ligger varmt om hjärtat..
varmt välkomna och håll till godo!




Något som faller dig i smaken?

Är det något som faller er i smaken går det bra att ta kontakt med mig via min mail.

[email protected]

Beställningar mottages med tacksamhet eller om ni vill köpa ngt som redan finns upplagt på bloggen..!


Kommentarer
Postat av: Linda

Va fint du skrev mot va ja skrev. Skrev lite flyktigt att det som finns på bloggen e till salu:-)

Man kan ju göra så att man kan länka till en annan blogg. Så ja tänkte i fall ja får sätt dig på en så länk ?

kram

2011-01-12 @ 11:50:36
URL: http://lillstinaspyssel.blogg.se/
Postat av: Em

=) Tack d va ju trevligt att höra..ja skrev nog detta på bloggen för länge sen men nu fixa jag så att det kom under en egen rubrik för knappast sitter ju alla o bläddrar tillbaks till ett inlägg som e minst ett år gammalt..

Javisst får du lägga mig som länk..jättegärna..ja har int ens tänkt på det..ska se om ja kan fixa länk till dig med..=)

kram

2011-01-12 @ 12:53:15
Postat av: Linda

D va lite bekant över d jo, nu när du säger d :-)

2011-01-12 @ 17:54:28
URL: http://lillstinaspyssel.blogg.se/
Postat av: Em

Jo ja uppdatera det och flytta plats =)

2011-01-12 @ 21:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0