Nyttigt "godis"?

 Bars...   Yoghurtnötter...?

Jag brukar ibland köpa dessa "lågkaloribars" eller va de nu heter..bra mellanmål el. energitillskott när man slarvar med maten..händer när jag e ensam hemma med bebisen..

Nu testade jag laga egna..hittade några recept på nätet plus ett som var i tidningen för ett tag sen..
Utav dom skapade jag mitt eget..förstås..vad annars när man jobbar som kallskänka/kock...det värsta är ju att jag bara lagade på känsla o hoppades på det bästa..så d blir spännande nästa gång jag ska försöka mig på det igen..för jag tyckte d blev rätt gott!
Åtminstone själva massan..sen skulle ja ju envisas med att ha nån sorts yoghurtöverdrag också..men det tror jag man lika bra kan skippa kom jag på efteråt..men ja ska se vad resultatet och smaken blir när överdraget stelnat..om det nu gör det..eller om jag var för hurtig med turkiska yoghurten..?!?
Sen fick jag lite "klet" kvar så då svängde jag ner en nötbladning jag råka ha i skåpet..återstår att se resultat..

Meddelare resultatet när jag vet =)
Ni får ursäkta lite suddiga bilder dock..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0