Är så nöjd...

...med mina etiketter jag beställde från Vistaprint..beställde även visitkort i samma utförande och så en liten enkel stämpel.. Nu kan jag göra lite smygreklam för mig själv samtidigt.. =)
Nä men det kan ju vara kul o veta för den som köper el. får vem som gjort det.. Jag står för det jag lagar och finns det ngt missnöje så vill jag gärna veta det så att jag kan förbättra eller förändra det och ev. reparera det om det t.ex. är ett halsband som gått sönder el. dylikt..dock är ju inget evighetsgaranti...vanligt slitage som precis allt annat..


Kommentarer
Postat av: Matilda

oj vad fina! var de dyra?

2011-02-22 @ 08:32:27
URL: http://malvina.blogg.se/
Postat av: Em

Jag kommer ej ihåg va d kosta men int så farligt tror ja...beställde en del annat också plus att man får lite gratisgrejer..frakten är väl d som e dyrast..så d lönar sig nog att slå ihop sig m ngn om man kan..

2011-02-22 @ 08:39:32
URL: http://emspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0